Objave označene z “trgovine”

 
 

Gostovanje spletnih trgovin

Ne moremo zanikati, da imajo spletne trgovine v primerjavi s fizičnimi poslovalnicami kar nekaj prednosti, ki privlačijo sodobne potrošnike. Nekatere izmed teh prednosti pa spravljajo v obup trgovce, ki morajo žrtvovati nekaj svojega udobja, da svojim strankam lahko ponudijo kar najboljšo izkušnjo. Ob tem lahko gotovo omenimo gostovanje spletnih trgovin, za katerega mora poskrbeti lastnik oziroma upravitelj spletne trgovine, in vpliva na uporabniško izkušnjo obiskovalcev spletne strani. Izbira primernega ponudnika spletnega gostovanja za trgovino ni vedno lahka naloga, saj je kar nekaj dejavnikov, ki odločajo o tem, kako se bo trgovina obnesla na strežniku določenega ponudnika gostovanja.

Spletno gostovanje, s tujko hosting, poskrbi za to, da je spletna stran objavljena in dostopna na spletu, tako da do nje lahko dostopa vsak z internetno povezavo. Gostovanje je torej nujno za obstoj vsake spletne strani, ki želi biti vidna vsem obiskovalcem, še posebej pa je kvalitetno spletno gostovanje pomembno za spletne trgovine, ki morajo biti svojim strankam dosegljive 24 ur na dan. Upravitelji spletne trgovine morajo torej poiskati ponudnika gostovanja, ki lahko zagotovi, da bo trgovina vedno na voljo obiskovalcem. A to je le ena izmed lastnosti kvalitetnega gostovanja – poleg tega je treba poskrbeti še za vrsto drugih, nič manj pomembnih podrobnosti, ki vplivajo na delovanje spletne trgovine. Pri gostovanju je seveda treba paziti na to, da je na spletnem strežniku dovolj prostora za vse datoteke, ki sestavljajo spletno stran oziroma trgovino. Poleg spletnega prostora mora gostovanje nuditi še druge kapacitete, na primer količino prenosa, število podatkovnih baz, e-poštnih naslovov in drugih bolj ali manj pomembnih bombončkov, ki so včasih tudi ključni za uspešno spletno poslovanje. Pri pregledu lastnosti strežnika samega pa ne smemo pozabiti na zmogljivost le-tega, kar je še posebej pomembno pri spletnih trgovinah, ki so načeloma bolj zahtevne kot običajne spletne strani. Gostovanje spletnih trgovin z velikim številom izdelkov terja zmogljive strežnike, saj je potrebno predelovati ogromno količino podatkov, ki švigajo od strežnika do obiskovalcev. Zmogljiv strežnik bo lahko tudi zahtevno spletno stran nemoteno prikazoval velikemu številu obiskovalcev hkrati, ne da bi to kaj vplivalo na prikaz strani.Ob vseh teh dejavnikih, ki v končni fazi vplivajo na delovanje spletne trgovine, se izkaže, da je dobro že vnaprej predvideti, kakšne obremenitve bo trgovina predstavljala in kakšno gostovanje bomo za to potrebovali. Treba pa se je zavedati, da zgolj specifikacije na papirju niso vse, kar lahko ponudi dober ponudnik spletnega gostovanja. Včasih so še veliko bolj dragocene druge storitve, ki s samim strežnikom nimajo neposredne povezave – na primer hitra, odzivna in učinkovita tehnična podpora, ki v trenutku poskrbi za kakršne koli težave. Nekoliko višjo ceno kvalitetnih ponudnikov spletnega gostovanja pa upravičijo še druge storitve, kot so na primer prenos in vzpostavitev spletne strani na novem strežniku, strežniki v državi, kjer izdelke prodajate, programska oprema za nadzor in upravljanje z gostovanjem … Ko vzamemo v obzir vse mogoče dejavnike in preverimo, kateri ponudniki gostovanja še pridejo v poštev, bomo verjetno izločili že kar velik del ponudnikov. Preostali bodo le tisti, ki bodo zares poskrbeli za vse naše potrebe. V primeru večjih in zahtevnejših trgovin pa je treba poskrbeti za gostovanje po meri, ki je povsem prilagojeno posamezniku, a tudi dražje.